Milyen feladatokat veszünk át a jegyespártól, amikor megszervezzük az esküvőjüket?
Ahogy kérdezni szokták:
„Mit csinál egy esküvőszervező, amikor esküvőt szervez?”
Hogy milyen módon alakul az esküvő megszervezése, annak eldöntéséhez, több út is vezethet. Az, hogy az az út milyen lesz, sok mindentől függ. Függ a pártól, hogy milyen, függ a családtól, a lakóhelytől, és még rengeteg apró részlettől. Az, hogy az úton a pár, beül-e egy „limuzinba” (jelen esetben mi, az esküvőszervezők vagyunk a limuzinosok), vagy gyalog, a saját lábán teszi meg az egész utat, vagy legalábbis egy részét, azt mindenki érzi magában.
Nem, nem drága egy esküvőszervező, ha
– nincs a pár szervezői vénával megáldva, vagy
– épp már külföldön élő párnak kell esküvőt szervezni, vagy
– csak elfoglaltak a munkájuk miatt, vagy
– szeretnének olyan lagzit, ahol csak megjelennek és az ég-egy-adta-világon semmi dolguk, mert előtte minden kívánságukat, a kétségeiket, ötleteiket, vagy ezek hiányát, de még a vágyaikat is elmesélték valakiknek (nekünk), és ők (vagyis mi), mindent elintéztek és intéznek helyettünk (a pár helyett), a lagzi előtt is és közben is és utána is!
Huh, ezt most jól elmagyaráztam…! A lényeg, hogyha szükségetek van valakire, aki mindent megcsinál helyettetek, úgy ahogy ti mondjátok, akkor keressetek minket.
Összeállítottuk ezt a kis videót nektek, a könnyebb emészthetőség kedvéért:
Tehát milyen feladatokat veszünk át a jegyespártól?
Minden feladatot átveszünk, amire csak felkérnek minket. Fontos, hogy ne a stressz, ne a bosszankodás töltse meg az esküvő szervezés napjait, hanem a nyugalom, amit akkor érezhettek, amikor tudjátok az esküvőtök megszervezése biztos kezekben van.
Bármilyen kérdés, kéréssel keressetek minket bátran! ITT!
Szertartásvezetésről itt olvashattok.